PsyMate herstel vragenlijst
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vraag 'Met wie ben ik?'

2 plaatsers

Ga naar beneden

vraag 'Met wie ben ik?' Empty vraag 'Met wie ben ik?'

Bericht van Catherine van Zelst wo 26 aug 2015 - 14:04

Wanneer je bij een aantal beeps aangeeft dat je alleen bent (niet in gezelschap) verschijnt er een advies er op uit te trekken.
Zou de formulering van dit advies aangepast kunnen worden, zodat dit ook beter van toepassing kan zijn voor mensen die bijvoorbeeld onderweg zijn en toch alleen?

Daarnaast een algemenere vraag hierover: Hoe ervaren gebruikers van de herstel-app het om een advies te krijgen wanneer ze bij verschillende beeps aangegeven hebben alleen te zijn?


Catherine van Zelst
Mod

Posts : 2
Join date : 01-06-15

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag 'Met wie ben ik?' Empty Re: vraag 'Met wie ben ik?'

Bericht van Admin do 27 aug 2015 - 8:17

Dag Catherine

Dat kan zeker aangepast worden, als je een voorstel hebt zal ik het veranderen.

Nu staat er:"De laatste 5 beeps heb je aangegeven alleen te zijn. Wil je wat tips om er eens uit te trekken dan kan je die vinden onder 'Tips' in het home scherm". We zouden er "De laatste 5 beeps heb je aangegeven alleen te zijn. Wil je wat tips om contact te zoeken met anderen dan kan je die vinden onder 'Tips' in het home scherm"

Bij die tips staan nog bitter weinig tips. Alle voorstellen zijn welkom.

We moeten inderdaad voorzichtig zijn hoe we tips aanbrengen zodat we zeker niet dwingend of betuttelend overkomen.

Karel

Admin
Admin

Posts : 4
Join date : 29-05-15

https://herstel.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum